Marka i typ
Cummins QSX-15*
Rodzaj
wysokoprężny z turbodoładowaniem i chłodnicą powietrza dolotowego
Moc brutto, SAE J1995
336 [kW] (450 [KM])
Moc netto, SAE J1349/ISO 9249
319 [kW] (427 [KM])
Ilość cylindrów
6
Obroty silnika, nominalne
2000 [obr./min.] - 2 102 [Nm]
Maksymalny moment obrotowy
przy 1400 [obr./min.] - 2 102 [Nm]
Pojemność
15 [l]
Średnica cylindra x skok tłoka
137 x 170,2 [mm]
Filtr powietrza
typu suchego, ze wskaźnikiem zanieczyszczenia
Zmiennik momentu
Jednostopniowy, jednofazowy, przełożenie dynamiczne 2,72:1
Mosty napędowe
Most przedni mocowany sztywno do ramy, most tylny mocowany wahliwie, kąt wahania 23o. Napęd na cztery koła. Wysokość pokonywanej nierówności terenowej - do 559 [mm].
Układ skrętu
Rama przegubowa. Układ hydrostatyczny, zapewniający płynne sterowanie maszyną przy każdej prędkości obrotowej silnika. Kolumna kierownicza regulowana. Kąt skrętu w lewo/w prawo - 35o. Promień skrętu mierzony po zewnętrznej stronie opon - 8,03 [m].
Układ hamulcowy
Główny
Działający na cztery koła, hydrauliczny, wielotarczowytarcze mokre
Postojowy
Zwalniany hydraulicznie, włączany sprężynowo, tarcza hamulca umieszczona na wale wejściowym przedniego mostu.